05 oktober 2011

Wow

En affärsidé är född!
Mer än så tänker jag inte berätta just nu men hur skönt vore det inte att vara sin egen chef. ;)

Annars så knallar allt på i vanlig ordning! Sydney är mys-pruppan i stallet och det är inte någon nyhet. Var ett tag sedan vi knallade ut nu och det är ju dax för det känner jag. Tyvärr blir det så långa dagar och när alla djuren är ställda för natten så är det kolsvart och fladdermössen susar över huvudet :/ Jag går hellre in och bäddar ner mig då faktiskt.. huga.. brr..

I helgen är det ...håll i er nu... ABSOLUT INGENTING PLANERAT! :) Då ska jag ta mig i kragen och skritta ut en sväng. Hoppas att få med mig någon så det blir lite umgänge. Det är trevligt de!

Kanske vi även hiner med att bila iväg en sväng till närliggande bonde för lite diskussioner. Det vore kuligt de. :)

4 kommentarer:

  1. NYFIKEN!! Man kan inte bara säga så!!! Som tur är så tycker nog Sydney det är helt ok att bara få mys på kvällarna. Blir något bättre när snön kommer, men då ska man ju skotta snö ist för att rida... Hmm
    Sv: Lilla Sullivan, MIN lilla hingst, söt som socker, hi hi!!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, lite killig vid ljumsken och magen har hon alltid varit, men eftersom hon inte har några som helst andra brister så är det väl ok... Hi hi!

    SvaraRadera
  3. Sv: Men du som har en så duktig sambo!! Kan inte hon bygga ett, boxarna hon/ni gjort är ju kalas fina!

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja men eller hur! Vad ska man med ett garage till?? Bilarna fryser väl inte... he he! Sedan kan du skicka henne till mig och hjälpa mig bygga lite! ;)

    SvaraRadera