21 oktober 2011

Flipper

Sitter på jobbet nu och har lite hemlängtan. Inte så konstigt egentligen med alla mysiga djur jag har.
Flipper har blivit lite bortglömd fick jag en känsla av nu och i helgen lovar jag att vi ska ut på en sväng. Han är oskodd för tillfället men det ska väl gå bra bara det inte är tänkt att bli blixthalka förstås :/ Flipper är ju faktiskt en väldigt mysig häst, trots sina flipper-kule-studsningar för minsta lilla kontiga kotte ;)
Någon som vill komma och rida ut med oss?

Idag är det kväll på jobbet klockan 14.30 och då ska sambo och jag ta en sväng på stan. Kanske vi kan besöka rid-shopen på Bergsgatan. Det vore kul för det var flera herrans år sedan. Men innan dess blir det klädshopping på stan! Kanske nåt fint till imorgon då vi ev ska på lokal.

3 kommentarer:

  1. Hihihi... han heter väl inte Flipper för intet vettu! ;o)
    Men jag håller faktiskt med... det kan vara liiiite jobbigt när det dalar ner ett barr o han helt plötsligt hoppar iväg en meter i sidled... Men jag satt som klistrad i sadeln som tur var när jag hade helskodda ridbyxor.

    Hoppas ni kunde mysa lite i helgen iaf!

    SvaraRadera
  2. Var gärna med i mina tävlingar :D
    Benskydd:
    http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html

    Trimmer:
    http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/tavla-om-minitrimmer-ifran-equalityline.html

    SvaraRadera
  3. Sv. Absolut. En ny tävling är på G i början av December :)

    SvaraRadera