16 november 2011

Oups

Varför tar det sådan tid mellan bloggningarna? Kanske för att inte mycket hänt, man hinner inget nu när det är så tråkigt mörkt ute.

Ikväll blev det långpyssel med skäckiga damen.
Tanken var att schamponera hennes regnskållor men då våran veterinär på jobbet sa att hela hästen (dooh) skulle behandlas så blev det en annan tvätt istället. hrrmmffss.. Hade inte planerat för detta med varmvattenhinkar ikväll så det får bli i helgen.
Jag trodde det skulle räcka med att tvätta de utsatta områdena. Har aldrig varit med om regnskållor så det är inte lätt att veta. Dom rackarna sprider/smittar ju! :o

Damen fick i alla fall sina ben tvättade och en fin inbakad fläta i manen. Tyvärr hade jag inte kameran med så jag kunde inte föreviga och visa er den. Den blev iaf jättefin och jag är världsbäst på det där med flätor.. hehe.. ;)
Pussar fick jag som tack och immiga glasögon av hennes blåsade. <3

Ne, nu ska jag surfa runt på det dagliga och sedan mysa upp i soffan med Bonde och min snygga One Piece!

1 kommentar:

  1. Men du gör väl en ny fin fläta ngn annan dag?! Skållorna har aldrig spridit sig här hemma, men jag tog alltid henne sist och hon hade egna borstar.

    SvaraRadera