15 september 2011

Puh!

Jag är helt slut. Har verkligen ingen ork kvar. Har gått och varit asförbannad i 2 kvällar på rad nu! Vet inte vad det är men jag behöver lite lugn tid nu. Ikväll räckte det med att den "?#"?(%%"!! (läs jävla) H2GO-påsen tippade ur min skottkärra.

HUR LÄTT ÄR DET ATT LYFTA TILLBAKA EN PÅSE FYLLD MED 80 LITER VATTEN?!

Fick hälla ut hälften och sedan be sambon lyfta tillbaka den. *arg*

Blir inte bättre av att valpen Driva tror att HIT betyder STICK! Blev förbaskad där också och lät henne vara kvar själv ute på gården.
När jag kom in hade Ingo ätit upp valpens mat och då fick han höra en ramsa så han gick och la sig på övervåningen! Han som alltid annars ska vara med som en svans rörde inte en fena eller sa ett pip på 30 minuter.

Nu ligger jag iaf och varvar ner i sängen och får se hur kvällen slutar. Känns lite bättre nu när jag fått skriva av mig en aning.

Fredag imorgon och sedan Lördag, då bilar vi till Ö-sund på festlighet. Hästvakt e kirrad och vi hoppas på finväder så dom kan sova ute mellan lör-sön.

Nästa vecka åker vi och hämtar en ny bagge! :)

1 kommentar:

  1. Fasen hade ni får oxå!! Missade jag ju helt! Måste nog komma på besök på dagtid, utan knott som retar en till vansinne. ;)
    Sv: Jag sa ju att hon är en riktig mys-fia!! Det saknar jag faktiskt, vårat mys vid kvällningen. ♥ Fast lill-hingsten är oxå en riktig mys-kille, så jag får väl nöja mig med honom. ;)
    Pratade med S fd ägare igår och berättade att du hade lånat henne och hon tycket det lät toppen hon med.
    Ha det så mysigt med vatten säckar, busiga valpar (vänta tills hon blir 7-8 månader och får fetvadd i öronen *asg*) mm..

    SvaraRadera