12 september 2011

Westernsadel & Vatten

Hade igår lagt ut westernsadeln på Blocket. Var ju tänkt att Marie skulle åka runt i den när hon sitter på Billan men tyvärr har Billan så bred rygg så den nöp fast direkt. Satt inte alls någe bra.
Igår frågade Marie om jag hade provat den på Flipper! Det har jag faktiskt inte och han är betydligt lättare/normalare bygd än Billan så det kanske kan funka! Då kan Marie åka runt på Flipper och hålla i knoppen när han studsar för en kotte osv. *S*
Så det ska jag försöka få tid till att göra i afton.

Provade även min nyinhandlade H2Go! Den var klockren! Blev väldigt imponerad och glad för nu sparar den lite tid till mig och även mina axlar. Har världens bästa tids-sparar-plan inför ikväll och det är att starta vattenslangen och låta den fylla påsen medans jag mockar. Den rymmer 80 liter och om jag sätter slangtrycket på medel så borde jag hinna med.
Längtar faktiskt och hur konstigt låter inte det?



2 kommentarer: