22 augusti 2011

Måndag

men ingen Proppa har kommit än :( Förhoppningsvis så blir det ikväll. Vi får se!
Nästa vecka är jag helt ledig, ska bli superskönt. Som jag längtar. Då ska jag ta mig tid att vara huslig, baka och så :) Var på ICA i Stöde igår och inhandlade en massa baksaker som mjöl, socker, nougat, havregryn, formar och kakao.
Nu när äpplena börjar ta sig så ska det bli en del äppelkaka. Har redan en vaniljsås i kylen som väntar på att såsas.

I lördags vänster-varvade jag med Driva för första gången. Hon skötte sig jättebra och filmen kan du hitta här.

Nu ska jag kila upp till lunchrummet och ta mig en kopp kaffe. Blev inge lunch för mig idag, inge hungrig! Åt en Ciabatta för 1½ timme sedan och den räckte. Kanske en macka till vid e.m-fikat.

Tack för att ni läste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar