15 augusti 2011

Välkomna


Välkomna till min nya blogg. Här kommer jag berätta om mitt liv på Söders Höjder med de hästar som finns med mig.

Lite om mig; Jag är alltså Nina och min ålder är närmare 40 än 20 *S* Jag har på senare år försökt ta upp detta med ridning igen. Nu när jag bor i Lillström så har jag med finaste sambon en möjlighet att ha hästar!

På vår gård i dag står Maries Billie Deal
Och min Flipper

Hästar vi minns är fina Elinora som jag fick äran att lära känna 1 månad.

Andra djur som finns hos oss är: Ingo (Vorsteh/Pointer), Driva (Beagle), Katterna: Tusse, Bubba, Brorsan, Molly, Pricken, Pippan, Whiskas. Fåren Carro och Vanilla med geten Geta. En massa hönor med 2 tuppar och akvariefiskar.

Detta första inlägg får avslutas med en fin bild på lillasyster och Flipper. Hoppas ni återkommer och följer mig och mina djur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar