24 augusti 2011

Sydney Saknades!

Allt hade gått bra vid ihopsläppet. Som sambon sa; Sydney blev väääldigt hög men hon gjorde ju inget, var så snäll!

Det visste vi ju ;)

Billan och Flipper hade dock stått och hängt vid tråden (dom släpptes ut först) och väntat på Sydney. Det hade krävts klapp i händerna och vift med tråden för att dom skulle backa och släppa in tjejen. Sydney hade så klart inte rört en fena under detta tjoande. Ko-lugn (hihi).

Flipper tror han är hingst men han vet inte riktigt vad man ska göra då. Han vill något men vet inte vad. Han är mest bara grinig gubbe tycker jag.
Sydney skriker när dom pratat klart, Billan mumsar hö och Flipper ser ut som ett ?. Så han går ifrån och nosar på sitt bajs.

Igårkväll när vi skulle ta in hästarna så upptäckte vi att Sydney saknades! :o
Istället var där 3 bruna hästar. Ingen skäck! ;)
Bestämde att hon fick vara lite dammig inatt, det gjorde inget tyckte jag. Däremot fick hon sitt tjus innan jag sa godnatt. Kli bakom örat och en kvällsgodis. I krubban blev det igår mineraler, 2 äppelgodisar och betfors. *smask smask*

Ikväll ska jag ta mig tid att tvätta hennes bakben, av naturlig anledning ;) hrrmff

1 kommentar:

  1. Missade ju denna blogg!! Oj vad jag får att läsa. :) ♥
    Var ju tvungen att köpa en sådan där grön burk ja gmed, mina ÄLSKAR den!! :)

    SvaraRadera